Máte firmu a trápí vás měsíční vysoké výdaje na provoz kanceláří? Kroutíte prostě hlavou nad tím, kolik měsíčně utratíte za různé kancelářské potřeby i za provoz jako takový – tedy za spotřebu energií? Naučte se správně hospodařit a všechno se zlepší. Rapidní změna je v tomto případě otázkou několika dní.

Zaměstnanci musí jet na stejné vlně

Češi bohužel trpí syndromem rozmarného zaměstnance. To znamená, že se k věcem v práci chovají marnotratně a současně si některé přivlastňují. Například ten, kdo má v práci skvělou kopírku, radostně tiskne fotky pro sebe i své známé, moc lidí nenapadne se při odchodu ohlédnout a zkontrolovat, jestli je všude zhasnuto, hrnky po kávě se myjí vždy třeba i několik minut pod tekoucí vodou, propisky se záhadně ztrácejí. Všechny tyto „drobné“ přestupky jdou ale na účet zaměstnavatele! Jak přimět zaměstnance, aby to nedělali a neplýtvali věcmi, které jim vlastně umožňují dělat jejich práci? Musí bezpodmínečně jet na stejné vlně jako vy.

Kancelář foto

Přísné opatření je na místě

I když je to trochu kruté, jako razantní opatření zabere, když každý zaměstnanec dostane měsíční příděl propisek, papíru apod. Je také nutné zaměstnance na jejich chování upozornit – prostě jim řekněte, že o plýtvání víte a navrhněte jim kompromis. Chcete to dělat i dál? Potom každý dáte měsíčně třeba 200 Kč do společné kasy apod.

A jak ušetřit ještě více?

Vyberte si jednoho dodavatele a od něj pravidelně odebírejte zboží. Nakupujte ve velkém a určitě získáte i atraktivní slevu. Zaměřte se na kvalitu. Pokud například hodně využíváte tiskárnu, vyberte si z kvalitních originálních nebo kompatibilních tonerů od prověřeného dodavatele. Výběr náplní vám hodně usnadní nabídka tohoto e-shopu. Koupíte zde inkoustové kazety a tonery do tiskáren většiny známých značek a další spotřební materiál pro kvalitní tisk, jako fotopapír a běžný kancelářský papír, termofolie, etikety a mnoho dalšího.

Další články z rubriky

Tvůj komentář k článku

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.